Monday, February 13, 2012

projek mega in the making??

Assalammualaikum wbt..

baru je pas blogwalking-around-the-world
semua blog aku redah je baca
tetibe stuck kat blog student M'sia yang travel p korea
hailorh2x..bila ar plak turn aku ek???
cik iino ajak travel p jepun..
cik sumiju ajak travel p korea..
aku??? ikut je..rasanya ronda jepun dulu kot baru korea
maka, haruslah saving dari skang..yosh!!!

pesan mcd pun tulih dalam hangul (bahasa korea)
dah kemaruk nak p korea cik sumiju ni~~
tetibe ada bahasa jepun disitu
--> medium desu!
tu ghoje aku..hee

aku on the spot bagi link blog student yang travel korea tu kat cik sumiju..
so, dia secara sukarela nak pegang mandat sebagai orang kuat 'projek mega' ni
harap2 diizinkan Allah kami berlima travel di 'bumi Allah yang di sebelah lain'..

eh2x..
dah nampak dah nami island!!


x saba nak abiskan pro cert course yang lagi berbaki 3 ari~~
banyak ilmu yang ditimba..
dah nak tepu otak ni..sampaikan mata pun dah nak 'tepu' pabila sesi petang start


aku nak highlight gula2 sugus tu sebenarnya = )
coz gula2 ni amat berjasa kepadaku sepanjang klas
kalo x..tinggal jasad je ar kat klas tu..

kebanyakan student U lain dah start sem minggu ni
kitorang start minggu depan..leh enjoy!!!
huh, leh enjoy ar sangat kan~~
sem baru x start lagi, tapi bahang kesibukan tu dah start terasa..
aku & cik iino dah mula nak mengorak langkah ke hospital
dah mula terbayang nak bertapa kat hospital sepanjang sem ni
heee..x sabo plak rasa

pe2 pun semoga dipermudahkan Allah 
agar dapat lulus pro cert dengan cemerlang..Amin!!
InsyaAllah..

' Allah tidak memberati seseorang melainkan apa yang terdaya (dibuat) olehnya' 
---surah al-Baqarah 2:286

p/s: harap2 'projek mega' kelolaan cik sumiju tu jadi kenyataan ar ye = )


No comments:

Post a Comment

pandangan korang