Friday, February 3, 2012

everything happens for a reason

Assalammualaikum..

nothing much to say for this entry...
just diri ni overload ngan boring yang dah sampai tahap ketidakterhinggaan..
uish,bunyi ayat macam kena bukak kamus dewan bahasa dan pustaka je..
ketidakterhinggaan--> infinity
aku jumpa term ni time ajar adik aku wat add math..guna buku rujukan akak aku dulu
aku baca term ni pun nak ternganga mulut..tu belum lagi term2 yang lain~~
ye ar..aku kan first batch yang start sciene n math in BI..hee



baru pas kol abah, tau2 je dah kat umah tok kat kedah..
haiihh..kalo ar cuti sem ni x da professional certificate course kan best
leh join : (

dah ar klas dari kul 9 am sampai 5 pm
isnin sampai sabtu..
ahad is the only day for holiday..kejam tol!!

kena faham & hafal 160 jawapan for the exam 16 feb ni..
nasib baik dr shahizan,trainer klas aku bagi test bank
die kata 80% soalan amek dari test bank tu..
nak lulus dapat pro cert tu 700/1000
nah..amek ko!!
InsyaAllah..lulus! minta dipermudahkan..
study ngan mata hati ye..bak kata dr shahizan~~
lepas grad leh ar cakap aku ada pro cert,senang dapat keje..insyaAllah : )

abih je pro cert course ni, ada 3 ari lagi before start new sem
autism x abih lagi study..hospital bakal jadi umah kedua aku kot rasanya
hailorh2x..baik start sket2 dari skang..
kang x pasal je x jejak tanah dah sibuk wat psm~~
before this pun memang x jejak tanah gak ar..
24/7 wat projek+study
makan minum tido ngadap laptop..


merungut + jiwa kacau banyak2 sampai tahap ketidakterhinggaan pun x guna

ingat firman Allah dalam surah As-Syarh [94] ayat 5 & 6

'maka sesungguhnya bersama kesulitan ada kemudahan..ayat 5
sesungguhnya bersama kesulitan ada kemudahan..ayat 6 '

2 kali Allah tegaskan kat situ..
orang slalu kata ada hikmah disebalik setiap kejadian
everything happens for a reason..omputih kata
so..wat yang terbaik untuk dapat hasil yang terbaik.. : )


yosh!!!

p/s: tema patrick star..
tetibe je cik iino tanya sapa ada cite mirmo zibang..eh??


No comments:

Post a Comment

pandangan korang