Monday, May 16, 2011

Selamat Hari Guru

Assalammualaikum..


16 Mei adalah hari guru..
Selamat hari guru kepada sesiapa yang bergelar guru..lecturer..tutor..cikgu tusyen..cikgu masak-masak...cikgu ajar kompang..semua cikgu ar kat dunia ni..
Selamat Hari Guru ye!!!!! XD
jasa anda semua tidak ternilai..: )


kalo aku nak senaraikan semua cikgu yang pernah dan sedang mengajar memang ramai..
dari tadika -> SK & Skola agama rakyat -> SMK -> matrik -> U..
mau berjela2 entry aku nanti..hihi
yang penting aku still ingat mereka yang sangat berjasa kepada aku ni..
tanpa mereka..sape ar aku sekarang..
tanpa mereka..mungkin aku x mampu menjejakkan kaki ke menara gading..
tanpa mereka..mungkin aku x kan pernah tau pe itu ilmu..
trimas1000000000.....infinityXXX!!!!
saya sayang anda semua  : )

No comments:

Post a Comment

pandangan korang