Thursday, May 12, 2011

menghitung hari

Assalammualaikum..


selesema + batuk dah start melancarkan serangan bertali arus ke atas imunisasi badan aku~~
badan dah start panas..tapi aku ni jenis senang je nak kebah dari simptom2 demam ni..
tido..yup..dengan tido..simptom2 demam + panas badan akan hilang..
tapi batuk memang susah sikit nak hilang..
tiap tahun aku mesti akan dapat penyakit batuk yang menyampah ni~~
abah pun akan belikan ubat batuk tuk aku tuk setiap sem..
sem ni ubat batuk still tinggal banyak lagi..hihi
kena plak skang ni tengah jerebu~~~
pe2 pun..ni ujian daripada Allah..bersabarlah.. : )
aku tengah menghitung hari nak balik umah...
x sabaq gila!!!!!
tetibe ada program selama +- 3 weeks..
huh..what the hectic sem~~~
baru hari ke-4..lagi 2 minggu lagi nak chiow.. XD
ya..aku akan terus menghitung hari..dan..hari..dan hari.. : (


p/s : home..waits for me..i'm going back soon..
wassalam.. 

No comments:

Post a Comment

pandangan korang