Saturday, May 28, 2011

: )

Assalammualaikum..


x benda nak diceritakan sebenarnya..
just saja nak post entry akibat keboringan tahap gaban~~
petang ni dah nak balik umah..
home...i'm back finally!!! hehehe *sigh*
packing stuffs--> almost done..barang aku sket je kot..semua orang yang tengok barang2 aku terkejut gler2
coz sket sangat..sampai Cik Adah kata aku ni bukan manusia..
Cik Sumiju n Cik Ana dragon kata aku ni fesyen macam jantan..
packing barang +- sebulan tapi sket je barang aku..hihi..
tetibe terasa bangga..hahaha..pe leh wat..aku just pikir nanti aku balik naik bus..
x kan aku nak bawak barang merebeh2..kang susah..
barang2 yang len dah dilemparkan kat umah sewa..next sem aku dok umah sewa dah~~
x leh berpoya2 ngan mr. elektrik lagi : (


lately, aku rasa banyak kali gak ar aku mention nama Cik Adah dalam entry aku..ehmm..


trimas Cik Adah..atas tahap kreativiti tuan hamba yang high..
wayar pun leh jadi bunga..^^


menu malam tadi...---> last night katakan ^^


kimchi ramen..ok ar rasanya..sodap! ada kimchi kering lagi..




tadaa..ramen kimchi..yang ada benda putih bulat kat atas tue 
cendawan..tue tambah sendiri ye..cendawan tue pun korea punye
yang penting halal..^^




makan kimchi ramen sambil tengok anime..^^ 
teringin gler nak makan ramen coz terpengaruh ngan naruto..haish~~
tapi ni kimchi ramen..x pe ar..asalkan ramen..
next sem..kitorang rancang nak p makan the real ramen plak..hihi..
halal..of coz..
tapi kena p awal sem ar..ye dak..ongkos tengah menimbun time tue..XD
pas tue pe lagi masak ar..sup tulang ke macam sem lepas (illegally masak kat asrama..hahaa),
panggang daging ala2 seoul garden + sup (+ cili benggala) + kimbap Cik Sumiju + ginseng telur (sup)
macam2 lagi ar..so, skang dah dok umah sewa..lagi mantop ar masakan nye..hehehe
dah rancang macam2 dah skang ni..x sabaq ar plak..
masak secara berjemaah ni memang best!! bersama kawan2..merapatkan ukhuwah..InsyaAllah : )
so..tunggu je ar next sem..hidup berdikari..lagi mencabar.. yosh!!! : )


going home!!!! 3 months holiday..posa (finally have a chance to posa at home for full month..after a long time)
posa means puasa..of coz juadah bukak posa heaven gler..kalo kat asrama,pe yang ada kat bazaar
je ar yang dibeli..hehe
then raya..yuuhhuu..
so..till then..
chiow...wassalam..

p/s: have a safe + nice journey for those who back home for holiday after struggling for this hectic sem ^^


No comments:

Post a Comment

pandangan korang