Friday, May 27, 2011

Pulang

Assalammualaikum..


counting hours to back home tomorrow evening.. XD
tadi bersama housemate--> Cik Miraie,Cik Iino,Cik Sumiju,Cik Ana Dragon
p ke mydin for the last time for this sem.. : )
teman Cik Miraie borong bahan nak masak kek n kuih..makcik ni memang rajin 
try macam2 resepi kek n kuih..
aku n Cik Iino plak dok belek kerepek nak bawak balik umah sok..
kerepek je ar yang mampu..coz balik naik bus, kena bajet space dalam beg..
kang merebeh2 naik bus~~
kalo sem sebelum ni abah amek..tapi sem ni terpaksa naik bus coz abah amek cuti minggu depan..
so..aku sebagai anak yang bertimbang rasa ni.. ececeh...aku cakap balik naik bus je ar..
x yah abah nak amek cuti 2x..lagipun dah lama x naik bus balik umah..
coz kalo cuti sebelum ni aku balik ngan Cik Adah..sebab die ajak aku teman die
lagipun kitorang satu jalan..aku shah alam..die klang..


so..minggu depan plak aku n family akan bergerak ke johor plak..
johor merangkap kampung abah n umah aku pun ada kat sana..
tiap tahun mesti balik johor coz nak tengok2 umah..dah lama tinggal..
nasib baik ada pakcik tolong tengok2kan..
and the best part is durian season kat johor!!!!
slalu time cuti skola bulan 5-6 mesti musim durian kat johor..
inilah masanya untuk aku melahap sebanyak mana durian yang aku idam2kan..hehhe
tadi kat entrance mydin penuh ngan durian..kuning2 + gebu plak tue~~haish..
sabaq..sabaq..
3 bulan kat umah..pe aku nak wat??? dok pikiaq..haish..nanti ar aku pikri2kan..
yang penting sampai umah ngan selamat..XD
hepi long holiday~~~~ ^^

No comments:

Post a Comment

pandangan korang