Friday, July 23, 2010

Masa itu Emas..

Salam..
ari x da klas langsung : )
so..cuti ar ari ni, aku suka!!!!!
tapi aku x leh sia2 kan waktu yg sangat berharga ni dengan benda2
yang x berfaedah~~ Yosh!!!
1 assignment da siap..dah upload kat lecturer email..
peh..bangga ar tue coz antara owg pertama yang anta bersama 3 owg kawan2 aku..
berkampung kat tgh2 ruang tamu,then siapkan assignment secara berjemaah
huhu
kurang sket tension XD
sambil2 tue macam biasa ar..online sat~~
kalau on laptop mesti tangan ni gatal nak online..
last2 keje x siap~~
buka facebook la(kalo buku x pe gak~~),downloads anime la..
downloads lagu la..macam2 ar
so..3 ari yang sangat berharga ni akan ku gunakan sebaik mungkin
untuk menyiapkan sumer assignment yang berlambak2!!

jadual klas tunggang terbalik lagi coz ada lecturer nak tukar
waktu klas..coz ada klas yang abih pukul 7 petg..
bayangkan waktu pose abih klas pukul 7~~
nak tunggu bas lagi..mau 30 minit..
terpaksa ar berbuka kat kampus~~ sedihnyerrr T_T
tapi..x kan ada klas sampai pukul 7 petang.. : )
so,leh ar p bazaar..borong makanan
since housemate aku ada bawa keta..tapi mak die kata sampai
habis pose je..pas tue x da dah~~
cakap pasal pose..lebih kurang 2 minggu lagi nak nak pose..
Ramadhan kembali..
x sabarnyaaaa...
begitu merindui Ramadhan..coz Ramadhan berbeza dengan bulan2 yang lain..
first time gak aku n housemate2 akan masak bersama2
even felo x bagi masak..
tapi tolong ar consider sket,,kitorang nak makan pe..
dah ar 1 je gerai yang berniaga kat cni~~
kalau dulu asrama dulu x pe ar..
berlambak gerai..huish..geram betul!!!!
dah ar..malas aku nak layan dengan owg yang
x pernah paham keadaan kitorang~~
sabar je lah..

p/s: nanti pose nanti..borong makanan tue jangan sampai membazir..
membazir tue kawan syaitan : )

No comments:

Post a Comment

pandangan korang