Saturday, July 24, 2010

Jalan-Jalan cuci mata

Salam..
Ahhh..seluruh badan aku rasa letih gler~~~
especially otot2 kaki aku yang dipaksa bergerak ke merata tempat~~


first time for this sem..aku dengan kawan baik merangkap rumate aku ana p kuar
berfoya2 hehe
seperti biasa..kitorang berdua ni bukan macam owg lain..
owg lain kalo kuar shopping mesti bawak balik bertimbun2 baju dan kasut..
tapi kitorang budak baik ar katakan..bawak balik buku..
huhu


jangan salah paham k..jangan ingat kitorang ni budak2 skema..
berkepit dengan buku jek..
maksud buku di sini atau untuk lebih specific ialah..komik..hehe x pun novel..


seperti biasa gak,tempat kitorang bershopping ialah kat popular @ mph..
tapi kat Melaka ni,popular banyak ar..mph susah sket nak cari~~
macam sem lepas..hampir 10 buah komik aku beli..
pas tue dok risau nak simpan kat mana 'harta2' aku ni..
kalo mak jumpa.....masak ar aku~~~
sem ni..baru 1 komik aku da terbeli XD
pas ni..Wallahualam.. : )


tapi,aku terpaksa kawal nafsu aku untuk memborong buku kali ni
aku kena bajet duet coz aku nak beli external kat PC Fair next week..
so..aku hanya mampu cuci mata dan hanya mampu melihat ana memborong komik+novel T_T
aku sempat amek gamba je buku2 kat situ..



novel ni tentang chinese girl yang Ateis tapi menerima hidayah Allah.. : )


buku yang dah lama aku nak beli!!! tapi ongkosnya enggak ada~~



komik!! komik!! komik!!!



erkk?? bini sendiri pun x tau ke??
ana beli novel ni..leh aku pinjam *wink2*

dah penat belek2 and borong buku p solat then makan!!! perut lapaq gler..
x dapat digambarkan dengan kata2~~




air 'traffic light'..hehe

then continue the endless journey..endless journey??? haha poyo je bunyi
hiperbola tol!!! haa..skang daripada aku & ana..dah bertambah sorang lagi anggota
yang join kitorang..Amal coz terserempak ngan die yg turut jalan2 kat situ..
teman ana cari sandal..sumer kedai masuk..lama gler wat decision~~
tetibe aku ternampak benda yang aku suka gler2 ar..


SNEAKER!!!!!
sabaq weyh..sabaq..

akhirnya...sumer benda yang nak diborong dah tercapai~~
aku x beli pe2 pun..except jam..
coz jam tangan aku dah lingkup T_T..
tapi sempat singgah Guardian sat.. Amal ajak teman dia p beli sabun mandi..dan aku pun ternampak ar benda ni..


 

Sheep Placenta!!! OMG
ada ar dengan campuran lain dalam bentuk capsul..
as health supplement..eeuwww..

so..the endless journey ari ni dah berakhir...
penat+letih+ngantuk = nak tido tapi keje x siap lagi~~
relax ar..esok masih ada hehe

so..chiow dulu k..
wassalam..

No comments:

Post a Comment

pandangan korang