Tuesday, July 20, 2010

Mukadimah..


Assalamualaikum...
Aku budak baru dalam dunia blog ni.
Masih lagi bertatih dan blaja segala2nya tentang blog ni~~
Aku tulis blog ni bukan nak membongkarkan segala2nya tentang aku..
just ingin berkongsi cebisan2 peristiwa yang berlaku dalam hidup aku : )

Nama blog ni AkU.kOMiK.SnEaKeR.
nape ek??
hehe..coz 2 benda ni ar(komik dan sneaker) yang aku tergila2kan
slalu..
Aku x leh tahan diri aku dari membeli komik,asal ada komik baru
especially karya Zint..lagi ar laju aku membelinya
tapi aku bukan 'OTAKU' k..aku masih lagi normal..hehe
aku suka layan komik karya owg m'sia compared to japanese coz m'sia punya
komik 'bersih'..paham2 ar ye
sneaker plak..aku x leh ar beli slalu..
coz mahal beb~~
so aku cuci mata je ar..
1 lagi benda yang aku gilakan..black@warna hitam..
warna hitam ni bagi aku inspiration and spirit..kalo leh aku nak
sumer benda warna hitam..owg pun pelik,ye ar..pompuan kan suka
warna pink. Erk??? what the..

'BLACK' not just for men only
'PINK 'not just for girl only

p/s: gambar atas ni sneaker2 aku dan kawan2 aku : )
rasanya dapat agak mana satu sneaker aku~~

No comments:

Post a Comment

pandangan korang