Tuesday, July 27, 2010

MoOd..Oh mOoD..

Salam..
pe aku nak cite ek???
ari ni x da klas coz lecturer x da..p kursus kot~~
tapi yang pasti pas ni mesti belambak klas ganti..Oh Noooo  : (
ye ar..mana x nyer..2 subjek ari ni, dua-dua lecturer x da
nak kejar syllabus lagi~~

berasap ar kitorang pas ni!!!!!
so,alang2 da cuti ni huhu kena ar study kan3x..
tapi aku x da mood..camner ni???!!!
~~ ko kan slalu x mood aina...
tapi x kan x wat pe2 kot..
Owg len..bersemangat juang study, ko dok relax lagi huh..

x per dont worry lah..
nanti mood aku da datang..aku study ar. : )
*heheheh*


ni ar keje aku..owg ingat aku study..
actually aku 'study' komik..huhu

ok ar..aku nak bertafakur sat,,mana tau mood study tetiba ada balik..
hehehe

saja nak bagitau..pasal sheep placenta yang aku cite kat post yang dulu..
function die as health supplement and anti aging..
sapa x nak tua leh makan ye..
u r recommended..huuu

chiow..wassalam..: )


p/s: dulu ramai kwn2 aku (include aku skali ar..haha) salah sebut tafakur..kitorang sebut takafur : P

No comments:

Post a Comment

pandangan korang