Wednesday, August 5, 2015

Masih ada..

Assalammualaikum wbt,

Dekat setahun dah eh aku x meng-update blog ni..sila nanges T_T
Secara tiba tiba mood blogging ni hilang bawa diri ke mana ntah, nak buat gena~
Dalam tempoh masa ni, banyak gak perubahan dalam hidup
Tapi penting fizikal maintain ok..hilang ar sekilo dua..muahaha
Camne aku boleh terjebak tulis blog lagi ni?
Sebab tetiba teringat aku ada blog..rajinkan jari jemari log in blogspot
dann..masih ada yang sudi membaca blog hidup-segan-mati-tak mahu aku ni
aahh..terharu baq hang *mata berkaca kaca*
tak pasti ar kalau orang tu betul2 baca blog ni ataupun secara tak
sengaja terbaca dan lalu segera menekan icon pangkah di atas laman web..
tapi serius, aku terharu..
Pernah terfikir nak tutup account blog ni tapi rasa sayang ececeh
Tapi kalau nak log in account pun malas, apatah lagi nak tutup account
Kalau dah malas tu memang tak boleh buat apa dah~haishhh
Aku tak janji nak update blog ni selalu, tapi once in a blue moon i will..
Banyak cerita tapi belum tentu aku rajin nak update..
pokoknya rajin ke tak rajin..memang tak da ubat penyakit ni
Lagi 10 hari syawal bakal melabuhkan tirainya..
Tak terlambat lagi rasanya nak ucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin uolls!

Till we meet again

Wassalam.
Aman.

No comments:

Post a Comment

pandangan korang