Wednesday, August 12, 2015

Dunia baru

Assalammualaikum wbt,

Blog ni semakin hari semakin terbiar usang
maapkan tuan mu wahai blog..wuaaaa~
Aku ni makin hari makin malas nak update blog
banyak cerita nak kongsi, tapi disebabkan aku ni bukan
jenis suka tulis/menaip..maka..cerita hanya tinggal cerita~
Sekarang ni aku lebih aktif update tumblr
upload gambar > taip kapsyen sepatah dua > post. Siap!
haaa..picture is worth a thousand words, giteww
Dan... baru aku perasan link tumblr aku kat  blog ni x update*hentuk pala kat tilam
camne nak promosikan tumblr sendiri ni =.=!
akan ku update link tumbr nanti ye
broadband kasi adik pinjam sat, wifi kat tempat client ni x leh masuk tumblr
hampehh~
Rasanya tumblr lagi suits ngan aku..sebab aku suka amek gambar
dan hanya dengan gambar, semua cerita boleh keluar *senyum

Till then.
Wassalam.
Aman.

No comments:

Post a Comment

pandangan korang