Saturday, December 8, 2012

aku, dia dan pemadam?


Assalammualaikum wbt,

huh. minggu ni sangat sibuk. kerja yang semakin bertambah, dengan mock interview
untuk high performance session dan in shaa Allah akan di assign dengan projek baru. ooyeah~
disebabkan terpilih jadi candidate untuk mock interview session, gua berpeluang
menambah kenalan dalam kalangan manager2 di company. klass ko!
sampai x sempat nak menjawab soalan Cik Nanato di blognya yang ditujukan
kepada gua [Here]
so, ni jawapan yang anda cari Cik Nanato..ehem2~
berkenaan pemadam yang diberikan oleh gua kepada Cik Nanato pada tahun 2009
lebih kurang 3 tahun dah rupanya gua meninggalkan alam matrikulasi~
walaupun gua seakan akan hilang ingatan tentang pemadam tersebut
adakah kerana Cik Nanato ketika itu x mempunyai pemadam
dan gua ada pemadam lebih yang x digunakan lalu memberikan
kepada Cik Nanato? rasanya begitulah kejadiannya..hmmm~
walaupun begitu..tiada agenda  tertentu atas pemberian pemadam itu
cuma pertolongan dari seorang sahabat kepada sahabat yang memerlukan
walaupun hanya seketul pemadam yang pada pandangan kasarnya
tidak layak dijadikan hadiah..
tetapi trimas kerana menganggap ia sebagai hadiah atau satu  benda yang sangat anda
sayangi. wink2. sila gunakan pemadam tu ketika anda study ecg, dan sebagainya
besaq pahala gua dapat. wah.
gomenasai..gua x dapat recall balik kejadian pasal pemadam tu
trimas kerana masih ingat dan simpan pemadam tersebut selama 3 tahun
sila gunakan hingga ke ketulan pemadam yang terakhir.eh.
dan kalo boleh gua nak tau, kenapa Cik Nanato berikan itik kuning yang bila dipicit
kuarkan bunyi, dan butang poket seluar anda? unik betul hadiah2 kami~
gua masih simpan dan jadi antara barang berharga 'sentimental'. walllaa~
tiada gambar si itik kuning dan butang tersebut disini.
harap jawapan ini dapat menjawab segala persoalan Cik Nanato = )
Aman.

Friends till jannah =3


p/s: x tau napa, tapi lebih selesa bahasakan diri sebagai 'gua' untuk entry ni.

1 comment:

  1. salam...
    dalam mood terharu..
    uhuhu
    untuk entry kenapa nanato bagi butang seluar rockers and itik bunyi2 tu...mintak lambatkan sikit untuk entry tu..busy sangat..

    ReplyDelete

pandangan korang