Tuesday, November 23, 2010

Akhirnya..

Assalammualaikum..

akhirnya.....
hari yang ditunggu,akhirnya tiba...
hari apa????
haa..hari di mana akhirnya penantian aku berakhir..
akhirnya..malam ni adalah paper last aku!!!
sok..aku dah chiow ^_^
huih..x sabaqnyaaaaa..
barang2 dah 93% pack..
tinggal nota2 yang dok bersepah kat atas meja..
tengok student2 lain dah start balik umah dari minggu lepas lagi
rasa macam x adil giler..nape dorang abis dulu~~
akhirnya..masa aku plak dah tiba..
go2 jiayok!!!
so..entry ni plak entry terakhir aku..
coz umah aku dah lama terputus hubungan ngan internet..hehhe
ni sumer disebabkan adik aku yang baik lagi hensem tue la..yang merosakkan modem tue : (
nak x nak,terpaksa ar aku bersabaq..
bersawang ar blog aku~~
ada ke owang baca blog aku ni???
sape yang sudi tue..domo arigato gozaimas!!!
aku tulis blog bukan nak kumpul follower.. ^^
k ar..nak sambung balik study..
sempat lagi aku tulis blog..ish3x..
Selamat bercuti ye kawan2 ku sekalian alam....^^
Bon voyage..
Wassalam..

1 comment:

pandangan korang