Wednesday, January 5, 2011

Aalloooo

Assalammualaikum...


x terlambat lagi rasanyer nak ucap selamat tahun baru 2011!!!!
cepatnyer masa berlalu..
uhuk3x...mak aihh,berhabuk gler blog aku ni~~
sebulan lebih x update..beginilah hasilnya : (
tetibe rasa malas gler nak update time cuti..
nama pun cuti..mood pun totally lost..
baru balik dari kuliah..nasib baik ari rabu just ada 1 kelas je..^^
so,usha2 ar sat blog kesayangan ni..^^
ada gak ar beberapa perubahan
ada 1 komen yang suruh aku wat chat site kat blog ni..
senang sket nak chat and drop comment..
aku memang dah lama nak wat tapi...
x tau ar kalo aku ter-skip step ke atau pe ke
tapi dah 2 kali aku wat x jadi pun : (
so, kalo sesiapa yang reti tue leh ar tolong aku wat benda alah ni..
trimas kat sis noah atas saranan anda..
InsyaAllah,aku akan try wat chat site tue..
banyak benda aku nak citer..
tapi nanti ar aku citer,ada kerja nak wat sket..
wassalam..

No comments:

Post a Comment

pandangan korang