Tuesday, September 28, 2010

Walaupun Hanya Mesej

Assalammualaikum..

1 malam yang hening..

Abah : angah..apa kabar? tengah buat apa tu..

Aku : Alhamdulillah.. tengah wat assignment~~ Abah kat umah ke?

Abah : Abah kat tempat kerja ni..dah makan ke? ujian dah selesai?

Aku : oooo...dah makan dah petang tadi..hehe Baru je lepas exam, ok ar..hehe

Abah : Alhamdulillah..semua ok ya.. good night,bye2..

Aku : hehe..papai!!!


Beberapa ari sebelum tue..

Mak : Salam..angah tengah wat pe tu?

Aku : w'salam..tengah wat assignment..banyak gler!! huhu

Mak : dah makan ke?

Aku : x makan lagi ni : (  x sempat nak beli makanan..lapaq ni!!

Mak : x masak ke ari ni? angah sorang je ke yang x makan lagi??

Aku : x beli barang dapur pun~~ x de ar..ramai x makan lagi ni..hehe

Mak : ajak lah kawan p beli nasi.
 
Aku : dah malam dah ni..x pe ar, kawan nak pesan mcd delivery..hehe

Mak : hebatnya makan  : )..

Aku : hehe..dah tu nak beli kat mane~~

Mak : x pe..asalkan angah kenyang : )

Aku : haha,..wokeh2!

walaupun hanya mesej...ia leh tukar mood aku yang malas kepada mood sangat2 bersemangat!!!
walaupun ada masalah yang menggunung, assignment yang berlambak2..
tetibe je terasa lapang.. ^_^

sayang mak & abah!!!!

p/s : perasan x..isi mesej mak & abah sama je.. "dah makan ke???" 
       x pun "camner exam?" hehe
       even kalo tepon pun mesti tanya benda yang sama..
       pe2 pun..tue maknanyer..dorang ambil berat gler2 kat anak dorang ni : )

1 comment:

pandangan korang