Sunday, September 19, 2010

Last Ramadhan

Assalammualaikum..


dah 10 ari kita berada dalam bulan syawal..
rindu plak kat bulan ramadhan~~
ari tue..last ramadhan aku ngan akak and adik aku p jejalan
kat Aeon, Pulau pinang ^_^
lenguh gak kaki pusing 1 mall tue shopping kasut raya haha
aku nak cari sandal raya @ sandal nak lanyak p klas..
ye laa..since sandal yang aku beli awal tahun dah macam 
hidup segan mati x mau je..so,kena ar beli sandal baru
kitorang shopping kasut raya untuk tok aku gak (cucu2 yang baik katakan : ) )
so,ari tue kitorang bertiga buka posa kat luar makan kat pizza hut..
last day ramadhan buka posa makan ala2 barat sket..hehe



10 minit before buka posa..mamat berjerawat tue adik aku..hehe


beberapa saat before buka posa..


hidangan berbuka posa..yum3x!!


mak cik makan spagetti ni akak aku ^_^

last ramadhan.. T_T
InsyaAllah..panjang umur jumpa lagi tahun depan..
Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin..




No comments:

Post a Comment

pandangan korang