Friday, September 24, 2010

Super Something

Assalammualaikum..


semalam aku baca blog kawan aku..
kat post die tulis,' x semua yang kita,kita dapat '..
x semua yang kita nak adalah yang terbaik buat kita..
so,bersabarlah and banyakkan berdoa kepada Allah..
mungkin belum masanya Allah makbulkan doa kita..


so,maybe ada kena mengena sket kot ngan entry aku ari ni.. ^_^
kalo x da pun, x pe ar, hello..ni kan blog aku,suka ati aku ar nak tulis pe k..
okay2x..cool down..hoho
petang semalam,time tengah tunggu bus nak balik asrama..
best friend aku sejak matrik dulu mesej aku, tanya pasal matrik mana
yang best coz adik die nak apply matrik..
then,aku jawab ar..of coz KMPP tercinta.. hehe
then, die cite pasal live die skang (miss her so much~~)
die amek nursing,and tengah posting skang..
die ada prob sket ngan rakan sekerja die..lelaki..
mamat tue macam suka sakat and buat kawan aku ni menyampah..
macam kena buli ar situasi skang ni..huhu
kawan aku ni kind of skema ar,tapi ngan owg yang rapat ngan die,x ar jadi skema sangat
die cakap die x pandai nak joke or respond to joke~~
die pun cakap die skang adalah sorang yang pendiam, die agak sebab tue kena buli kot..
tapi yang aku kenal die ni sorang yang sangat talkative..
then,die jawab,ngan aku or owg yang rapat ngan die je die leh macam tue..
wooo..aku terharu gak bila die cakap macam tue ^_^
die mintak aku bagi die nasihat untuk tolong die..
aku pun cakap..relax and just be yourself yang aku kenal..
and pasal mamat tue, ignore je..kalo leh sepak je..hahaha
nasihat kah itu???? hahaha
doa kepada Allah semoga dipermudahkan segala kesulitan : )
dan semoga apa yang kita nak di makbulkan..
aku doa semoga impian kita berdua menjadi kenyataan..Amin..
apakah impian itu???
sorry..top secret laa..huhu


some words for both of us

You see
I was nothing more
Than a girl who wished
For something different
Watchin her dreams
From a distance


When you came in
It's a different game
You believe in me so much
You turn me from nothing to a girl
Who's super-something


The truth is
I was never more than this
Something kept me from reaching out
For something
But my heart is wanting
What it's looking for
Then you came
You turn me upside down
I'm no longer afraid
Of chasing
Possibilities
I'll be the last one standing

p/s : actually aku cilok dari lirik lagu Super something- yuna ^_^


No comments:

Post a Comment

pandangan korang