Saturday, January 7, 2012

graph tahun baru

Salam..
dah seminggu kita berada dalam tahun 2012
x terasa masa berjalan coz sibuk ngan projek + final exam..
baru je abis projek, kena pikiaq tuk projek sarjana muda sem depan plak~~
haish~~ mengeluh banyak2 pun bukan selesai masalah ye dak..
yang penting..bersabar ar..: )
masuk tahun baru semua dok pakat bising pasal umuq
makin bertambah tahun,bertambah gak umuq kita..
---> proportional graph
x pe,yang penting hati muda..hahahaha(gelak x sedar diri)
bertambah umuq maknanya(sepatutnya) bertambah gak amalan+pahala
sepatutnya graph dia pun proportional makin keatas..
tapi rasa macam graph aku macam graph ECG je..haish~~


masuk tahun ni aku dah ada azam tuk menjadikan diri nie lebih baik dari tahun lepas..
tapi sampai dah ari ke-7 pun aku x laksanakan lagi azam keramat aku tue : (
supaya Allah bagi kekuatan dan semangat tuk aku laksanakannya..Amin

tadi,bila mood boring datang tanpa dipinta, p ar blogwalking sat..
ada 2 blog yg berbicara tentang 'the other half of me'. apakah itu???
hah..dah masuk angka 20-an ni,bab ni memang glamor
biasa ar,darah muda katakan..hihihi
kat fb ada sorang classmate ni memang 90% status dia pasal jodoh...
aduishh..seru nak kawin sampai dah kot..kadang2 macam 'ngeri' gak baca status pakcik ni~~
x pe lah..seru aku x sampai lagi..hehehe
semuanya aku serahkan kepada takdir yang Allah dah tulis untuk aku
nak jodoh yang mantap kena ar berusaha mantapkan diri sendiri dulukan..
azam sendiri pun x terlaksanakan,ada hati nak kawin~~

yosh!!! gambatte kudasai!! 
banyak lagi urusan yang x selesai before leh pulang ke umah dengan 
hati yang berbunga-bunga : )
15/1 nak chiow dah..^^

selamat tahun baru..semoga tahun ni lebih baik dari tahun lepas ^^




No comments:

Post a Comment

pandangan korang