Monday, November 14, 2011

aku cuba

Salam
aku suka blog walking..
usha2 blog orang lain..
rasa seronok baca blog orang lain coz citer yang dipost syok : )
coz pengisian citer mereka memang bagus..
tetibe terasa nak jadi macam mereka..
setiap citer yang dipost penuh ngan pengisian dan x sia2..
terselit gak ngan sedikit dakwah yang disampaikan dengan bersahaja
haih..terasa malu plak..bila nak dibandingkan blog aku ngan mereka
terkesan ngan komen anonymous kat salah 1 post aku tadi..
komen yang membina..^^
trimas ya!
komen anda telah membangkitkan kembali semangat nak 
tulis blog yang penuh ngan pengisian tapi sempoi..hehe
mampukah??


akan ku cuba!! err..mampukah?? ~~


InsyaAllah..aku cuba..
mungkin akan terselit gak ke-merepek-kan yang x dapat dijamin 
ketidakhadiran-nya dalam post2 aku nanti..*sigh
pe2 pun..aku akan cuba..
sekali lagi trimas ya anonymous!! 
trimas kerana sudi singgah dan baca blog yang x seberapa ni..: ) 

No comments:

Post a Comment

pandangan korang