Thursday, April 14, 2011

oOHHYEAhh!!!!!!

Assalammualaikum..






akhirnyaa...ari yang ditunggu2 berkunjung tibaa...
ari ni..pada pukul 3pm tamat ar segala pengorbanan dan 'penderitaan' yang dialami  
demi menyiapkan segala projek yang diberi..
oooohhhhyyyeeeaaaahhh.....!!!!!
akhirnya..waktu tidur ku akan kembali tenang setenangnya seperti dahulu..
nak qada' balik tido ni..coz semalam 3 jam je tido..
3 jam je..ok..
siang tadi..otot2 mata ni berusaha sedaya upaya menahan mengantuk dengan jayanya XD
segala penat lelah berbaloi dengan feedback yang baik dari para lecturer : )
rasa macam ari terakhir plak kat kampus..sedangkan exam final pun belum lagi huhu
semua orang pakat balik..study week kat umah katanya..
cik Iino pun dah bertolak naik bus kembali ke Kedah..bon voyage..
cik Adah pun bakal bertolak kembali ke Klang ngan cik Ekma sok..
huh..jeles betol aku~~~
ingat nak balik..tapi ada beberapa urusan yang perlu diuruskan kat sini..
nak balik..coz akak aku ngan tok nak mai dari Kedah ke Shah Alam(umah aku) sok..
umah aku meriah kot nanti..bukan senang family aku nak berkumpul cam ni..T_T
coz akak dah keje kat Penang.. 
baru plan nak paw abah beli durian~~
dah kempunan tahap dewa nak melantak durian...(aku ni antu durian XD)
ari tue kol mak cakap nak balik..
tapi mak macam x bagi..coz mak cakap kalo balik pun bukan study..
sah2 dok melengkar tenagok tv, main ngan Nit(kucing ku), main2 + sembang2 ngan adik..
tapi tadi abah kol..pastu mak plak cakap..
mak cakap, kalo nak balik, balik ar...(pulak dah..)
pe2 pun aku tetap x leh balik~~ sila menangis..


ahh~~ chill3x!!
sok cadangnya..nak kuar p ronda2 release tension..ngan cik Sumiju n cik Ana Dragon
rehat sebentar before start study week plak..
cik Sumiju kata nak bawak bekal nasi goreng..
gara2 nak save budget..al maklum ar dah hujung2 sem ni..
duit pun dah nak kering~~~
urmm..ok gak..aku pun leh tumpang sekaki save budget..hihihi
so..destinasi yang bakal dikunjungi sok..mesti ar
--->  free..x yah kena bayar pe2..
coz moto kitorang sok adalah berjalan2 tanpa mengeluarkan duit except duit tambang bus..: )
save budget punya pasal..
so..aku nak beradu awal malam ni..
mata ni dah x sabo nak melabuhkan tirai..
till then...
wassalam


p/s: Bon voyage kepada mereka yang pulang ngan girangnya ke umah masing2...T_T



No comments:

Post a Comment

pandangan korang