Wednesday, April 27, 2011

kisah exam dan alarm

Assalammualaikum..
huh..dah selesai 2 paper exam semalam..pagi dan petang
relax dulu..baru 2 ~~
sok ada lagi 2 paper..
aha!! cakap pasal exam semalam..
teringat gua pasal 1 peristiwa kelakar yang terjadi di dewan exam semalam..
jeng...jeng...jeng...
kejadian yang berlaku ke atas kawanku sendiri 
meh aku citerkan....
dipendekkan terus ar ye..
exam semalam start kul 9 pagi..so, dah abis dengar semua pantang larang time exam
daripada pengawas exam yang berucap kat depan 2 ( dah naik hafal semua pe yang die cakap coz tiap2 sem sama je pantang larang nye~)
dengan bismillahirrahmannirrahim..dengan confidentnye mula menjawab..
tengah tekun giler menjawab soalan ni..tetibe telinga aku menangkap satu bunyi..
macam pernah dengar je bunyi ni..bunyi intro lagu nasyid..Inteam..lagu lama2 dulu
dah ar bunyi tue belakang aku je..
aku buat dek je..teruskan menjawab..
x lama pas tue bunyi tue dah x da..
aku tengok jam kul 9.30 pagi..
aku dah agak dah...sah..bunyi alarm kawan aku yang dok belakang aku!!!(merangkap rumate ku)
x perlu ar kot bagitau sapa..heheh biarlah rahsia : )
cetts!! lagu nasyid kot..coz before ni lagu korea---> Super junior-Bonamana..
kalo ar lagu ni yang berbunyi..mau bergaung dewan semalam..hehehe
aku yang dok kat depan ni masih mampu menahan gelak..
selepas +- 10 minit..bunyi lagi alarm tue..
kali ni lama sket..dah nak masuk intro nyanyi baru berhenti..
kawan aku dah gelabah giler..coz ada pengawas kat situ..'saya dah off tadi,tapi bunyi lagi..'--> ni yang die cakap..: P
aku kat depan ni..terpaksa tutup mulut tahan gelak..^^
orang sebelah aku dah jeling2 marah kat belakang
haih..leh plak buat drama swasta kat sini..hihi
kantoi bangun pagi kul 9.30..hihi
pas abih exam..aku terus luahkan segala gelak yang aku tahan..jahat giler..ish3x..
kawan aku cakap..tangan die dah menggigil kot time kejadian tue..
terus menyesal..dah x mau bawak enset p exam..
siap tanya : 'haruskah aku campak enset ini ke dinding??'..'nyesal aku beli enset ni T_T'..
enset touch screen kot..heheh
sampai skang aku tergelak lagi bila mengenangkan kejadian semalam.. XD
nasib baik dok kat area2 belakang gak ar..kalo tengah2..jadi bahan gelak je ar nanti~~


moral of the story---> off kan segala bunyi..inactive kan semua alarm..kang anda sendiri yang susah..: )

No comments:

Post a Comment

pandangan korang