Friday, February 11, 2011

Jom race!!

Assalammualaikum..
x sabar plak rasanyer nak berlari sok..hehe
pusing 1 U kot..
nama pun amazing race, mesti ar berlari punya XD
teringat tahun lepas..tapi nama die explorace..
lebih kurang je..nama je len..
group aku time tue menang nombor 2..sumpah! x sangka leh menang..
ingatkan sapa yang sampai dulu menang..tapi x..
x kisah ar sapa sampai dulu, yang penting semua jawapan betul baru leh menang..
yang paling best ada soalan sudoku..
kena plak aku sorang je yang reti main benda tue..
tapi yang paling penting adalah betapa nikmatnya menang selepas berpenat lelah berlari dari main gate U sampai gate kat belakang U..jauh ok!
x tau ar dah berapa banyak kilo joule calorie terbakar..hehe
kulit jadi hitam jangan cakap ar..
asal nak putih sket je..mesti jadi hitam balik..hehehe
paling x sangka..group aku menang group 1 Malaysia..
disebabkan kawan aku orang sarawak tapi muka macam cina..
pe2 pun..harap amazing race kali ni ada tuah buat group aku ar..
orang cina cakap tahun arnab banyak bawak tuah..hihi
hope dapat wat terbaik sok...
gambatte kudasai ne 7 Gumiho!!!!


p/s : banyak sungguh perkataan 'paling' ye..

No comments:

Post a Comment

pandangan korang