Wednesday, August 4, 2010

MaMaRazZi~~

Salam..
ari yang memenat kan~~
sape sangka..muka2 kitorang ni adalah insan2 terpilih..'da choosen one'
tuk masuk tv tuk program Suara Siswa..ala,,yang host die 'abg asmara' aka Dr fazley..*hehe
rakaman langsung kat Utem : )
disebabkan program ni..lecture petang tadi terpaksa dibatalkan : )
hhuhu
sumer tadi p dewan dengan muka terpaksa..ye ar..dalam kul 3 lebih time 2..sumer da letih kot~~
da ar klas start dari awal pagi~~


wokeyzz..back to da story..
da masuk kat dewan 2,kena ar ikut arahan dok kat side mana kan..
kena plak aku n sorang kawan aku dok betul2 kat belakang NC(naib canselor)
peh!!!! memang mencapub ar..*sigh*


time rakaman 2 plak..sumer soalan tuju kat NC..sah2 kamera sumer tumpu kat NC 
termasuk gak ar ngan owg2 kat belakang die~~
aku time 2 terpaksa cover tahan mengantuk~~
ye ar,,x nak ar kantoi dalam tv kan hihihi
aku betul2 berusaha menahan orbicularis oculi aku ni daripada tertutup : P
nasib baik sejam je..


malam pun ada gak..sumer yang hadir sesi rakaman petang tadi diwajibkan hadir kat sesi malam plak~~
yaaa...aku da ngantuk gler ni~~
tapi sesi malam ni ramai dak u lain datang..
macam biasa ar..sesi soal jawab ahli panel(MPP) ngan wakil NC(coz NC fly petang 2)
malam ni aku dok kat belakang ahli panel plak..strategik gler kan tempat aku..*hahaha
memang sah muka aku bakal kuar kat TV..* poyo~~
x masuk sumer pun sipi2 pun mesti ada ar..hehe
da abis rakaman 2,sumer dok pakat serbu dr fazley nak bergambo..aku just amek gamba 
die dari jauh ar..
muka PA die x senyum langsung~~
jeles kot owg x mau amek gamba ngan die..keh100x!!


then,balik naik kete..memang full kete! 6 owg sumbat dalam 1 kete..huhu
tetibe kitorang ternampak 1 kete BMW..
ehh..macam kete dr fazley!!!!
pe lagi..kitorang pecut ar kejar kete 2..memang wat lap maut + drift ar..haha
berjaya gak saing kete 2 kat bahagian tepi tingkap driver die..
skali memang betul dr fazley!!!!
kawan2 aku sumer da bising2 dalam kete..siap lambai lagi..hahaha
dr fazley senyum and lambai balik.. : ) 
pas 2 PA die terus pecut kete x mau kitorang kejar~~ (poyo)
kitorang x mengalah!!!! kejar gak..(actually kitorang pecut coz nak sampai umah cepat
since da guna jalan yang sama..PA 2 ingat kitorang follow dorang * sigh)
tapi memang x leh nak kejar ar..ye ar..viva nak kejar BMW..paham2 je ar ye..
huh..da ala2 mamarazzi kot..hahaha
lawak betul!!!!


antara gamba yang berjaya aku amek :





aku tau aku nmpak kureng comey kat cni..
tapi aku nak letak gak as a proof..hehe

huh..penat sungguh ari ni~~
da ar diuji ngan soalan2 fakta (merangkap soalan bio+medic) by dr fazley..huhu
conclusion : i've learn a lot a things today, i feel happy even though i'm quite tired : )

p/s : selamat malam dunia!! peace no war : )

No comments:

Post a Comment

pandangan korang