Saturday, August 14, 2010

Berkarat~~

Assalammualaikum...

diam x diam da 4 ari umat islam sekian alam berposa ^_^
tadi tgh boring2 online sat..ber-fb ..hehe
scroll down punye scroll down aku terbaca ar post kawan aku ni
peh! post dalam tulisan jepun..
haa..aku pun baca ar..since sem 1 dulu aku amek bahasa jepun sebagai bahasa ke-3
ermm..ehh??? hehehe honestly cakap aku da x berapa ingat sebutan2 huruf hiragana~~~
aku ingat sket2 je..kalo sensei tau,mampus aku!!!
so,terpaksa ar aku selongkar balik nota2 bahasa jepun kat laptop aku ni..: P
akhirnya, aku berjaya gak baca pe yg kawan aku dok tulis kat post die 2..
dengan bantuan nota hiragana chart kat sebelah..hehe
huh..dah berkarat gler bahasa jepun aku!!!!
ingat lagi time klas jepun..memang best ^_^
siap ada oral & listening exam lagi..
tapi time 2 aku memang x da problem ar dengan bahasa jepun ni..* wink2..
final exam pun Alhamdulillah dapat A (nak gak mention : P)
exam fully bahasa jepun..so,kena expert ar bab2 baca tulisan hiragana & katakana..
hahaha skang aku da macam first time blaja bahasa jepun dulu..hehehe

すみません。。せんせい : )  (mintak maaf sensei..)


sempat gak aku curi amek gambar ni before exam start..^_^




haa..ni ar antara soalan2 exam dulu.. pandai2 ar baca ye.. : )


kena p jepun ni baru leh speak fluently in nihongo ^_O

p/s : nak polish balik nihongo..YOSH!!!!  おやすみ~~ (gud nite)

2 comments:

  1. aina amik bhsa japoon ka...
    waaaaaaaaaaaa...jeles2

    ReplyDelete
  2. hahaha...
    bahasa ketiga..wajib amek,so amek ar nihongo..

    ReplyDelete

pandangan korang