Tuesday, January 29, 2013

Warkah Terakhir

Assalammualaikum wbt,

rasa dah lama x update blog kesayangan hamba ini. ari ni aku nak kongsi 1 cerita
atau lebih tepat pengisian dari seorang insan yang sudah pun meninggalkan alam fana ni.
rasanya, dah ramai tau dan baca kisah arwah di internet or surat khabar kot..
anyway, arwah Siti Hajar ni junior universiti aku, baru tahun satu. aku x berpeluang
pun jumpa arwah di kampus. ye ar, aku kuar, dia baru masuk~
sebelum ni dok update perkembangan arwah dari mula tau dia kemalangan sampai arwah dikebumikan dari seorang sahabat di universiti. pada satu ketika seakan-akan
arwah ada harapan tuk sihat, tapi kembali sakit. sesungguhnya, mati itu pasti.
aku yakin, kisah arwah yang diceritakan olh ibunya dapat memberi 1001 emosi dan
pengisian kepada sang pembaca. ehem2, agak skema penggunaan bahasa di sini. eh

[kisah arwah Siti Hajar Ahmad Sabir]
*Kredit kepada Nadia Mujahidah (sahabat universiti)

Semoga, sama2 kita ambil teladan dan iktibar dari kisah arwah Siti Hajar yang
in shaa Allah dapat sedarkan diri yang masih leka dihanyutkan arus dunia sederas
jatuhan air Niagara Falls.eh. semoga kita juga dapat pengakhiran yang baik seperti
arwah Siti Hajar
slamat menghayati kisahnya ^^

Mati Itu Pasti.
x mengenal tua atau muda.
sudah bersediakah kita??! *garu kepala~

No comments:

Post a Comment

pandangan korang