Saturday, October 16, 2010

Berdebar-debar

Assalammualaikum..


ari ni debaran kat ati aku semakin terasa...
sebab..esok, aku dan kawan2 aku bakal mewakili fakulti untuk SAF(sukan antara fakulti)
dalam sukan bola baling..
jersi pun dah dapat tadi..cantekk!!!
tahun ni adalah kali kedua kitorang mewakili fakulti..
aku dapat rasakan saingan yang hebat bakal kitorang tempuhi esok..
maybe lagi hebat daripada tahun lepas..
tapi..tahun ni kitorang dah wat latihan lebih kerap daripada tahun lepas..
dalam minggu ni ari2 kitorang dok jogging dan wat latihan..
pancit gak aku first day jogging ari tue..hehehe..al maklum ar..dah lama x jogging ^^
tapi bila dah start jogging,rasa badan ni ringan sket..rasa mantap sket ar..ececeh..
pe2 pun..gud luck kat pasukan bola baling sok!!!!
buktikan kita boleh!!!!
gambatte kudasai..yosh!!!!

No comments:

Post a Comment

pandangan korang